Podobné články

Náročnosť: ***

Obrázok k článku Pláňami cez Pohanskô do Ježovej
© Horehronie.net

Ideálny výlet na elektrobicykli v horúcom počasí, príjemne ochladenie vás čaká dolinou Drakšiar, ktorá vás privedie na široké pláne s výhľadom na hrebene Nízkych Tatier, odkiaľ sa pohodlne zveziete chladnými dolinami Vagnár a Ježová bohatými na výskyt hríbov.

Popis trasy

Trasa vedie z námestia mesta Brezna po žltej cyklotrase 8598 popri starom mestskom cintoríne dolinou Drakšiar do sedla Diel. Trasa je štrkového povrchu s miernym stúpaním a v sedle Diel prechádza na poľnú cestu, tu odbočíme vpravo pokračujeme po žltej 8598, ktorá ide súvisle s modrou 2554, s miernym klesaním prejdeme lúkami do sedla Vagnár, kde na rázcestí Pohanskô odbočíme vpravo modrou 2554 a po hlavnej ceste klesáme do polovice doliny Vagnár asi 2 km. Na rovinke za autobusovou zastávkou pri odpočívadle odbočíme vľavo pod hlavnú cestu a napojíme sa na vedľajšiu spevnenú cestu dolinou, ktorá vedie k miestnej chatovej oblasti. Stále pokračujeme po modrej cyklotrase 2554 až prejdeme do doliny Ježová, ktorá ústí pri hlavnej ceste oproti čerpacej stanice v miestnej časti Bujakovo. Tu sa napojíme na hlavnú cestu, odbočíme vpravo a pokračujeme smerom do mesta Brezno, s možnosťou občerstvenia sa v Zadných Halnách v Motor Stope s príjemným posedím.

Obrázok k článku Pláňami cez Pohanskô do Ježovej
© Horehronie.net

Komentáre a hodnotenia

Pre informácie o aktuálnych otváracích hodinách kontaktuje priamo prevádzkovateľa!

Odber noviniek

Pravidelné informácie o nových udalostiach, zaujímavých výletoch a článkoch.